inspo

Sitter här på morgonkvister och lyssnar på Dylan, dricker kaffe och äter chokladägg, fast bara dem med grönt papper.

hade en sån där bra dag igår, gick och småflinade lite hela dagen, folk måste trott jag var smått psykotisk. vaknade tidigt och fick mycket gjort på morgonen, en stadig frukost/plugg. tog jag mig en promenad in till stan för shopping av nödvändigheter/smink. det är perfekt avstånd  in till stan, det tar ungefär en halvtimme att promenera och om man storhandla på Ica på vägen hem så är vardagsmotionskvoten uppfylld för dagen.
sen skulle Natalie komma föbi en sväng men missade bussen två gånger så då fick jag hoppa på bussen istället, hem till henne för att dricka upp thereses vin och titta på melodifestivalen.

sitter och drömmer om sommaren, jobba eller sommarkurser? vem bryr sig, bara det är varmt.

sommarinspiration. sleten, bakfull och stentvättat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0