prutt

vilket jäkla dunderschampoo jag har köpt, jag har inte tvättat håret sen i onsdags eller torsdag och det är fortfarande fresch. eller fresch kanske det inte är, men inte lika sunkigt som vanligt. snart är mösstiderna över så jag måste köpa mig en snygg keps som jag kan gömma frisyren i när den inte gör som jag vill. för även fast håret är fresch så betyder ju inte det att det är snyggt.

jag laddar upp mentalt för en promenad till affären där jag ska slösa mina sista pengar på en cola zero och ett paket kakor för jag ska fortsätta plugga hela eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: pappa

prutt?? Har du druckit upp schampot?

2010-03-23 @ 21:27:12
Postat av: sofia

nä inte det där dyrschampot inte, däremot så funderar jag på om jag kanske inte ska äta allt jag hittar i kylskåpet

2010-03-24 @ 11:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0