skolanäger

Nu är jag tillbaka i Göteborg efter att ha tillbringar två veckor i Lindesberg hos mamma. Blev längre än väntat, hade tänkt åka hem redan första helgen men sen skippade jag en måndagslektion så vips kunde man stanna ända till fredag, men så skippade jag fredagslektionen också och kunde stanna ända till i går, måndag.
Har vart så skönt att vara hemma, mamma har proppat på mig massa vitaminkurer och lagat god mat, Gurra har dragit med mig ut på längdskidåkning, promenader, snowboardåkning och snöskottning så jag känner mig lite friskare nu. I snart två veckors tid har jag skuttar upp ur sängen vid klockan 8, ska göra allt för att fortsätta den trenden.
Tyvärr så betyder ju det också att dom här veckorna så har jag skjutit undan skolan lite för mycket och nu är det bara att gräva ner sig de närmsta 3 veckorna.

Kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0