stalarfur

skala alltid äpplen innan förtäring

okej så här ligger det till, när jag sitter och pluggar så har jag alltid spotify på, jag har tvn på ljudlöst i bakgrunden och hade jag haft en radio så skulle den med all säkerhet stått och skrålat samtidigt. jag gillar helt enkelt att ha rörelse och ljud runtomkring mig, speciellt när jag bor själv. men igår upptäckte jag en sak, när jag skulle stänga av tvn för att gå och handla på eftermiddan så kom jag på att den har stått på i ett dygn, på samma kanal. ibland sover jag med tvn på. så... från och med nu... en sak itaget.. om jag klarar av tystnaden.

Kommentarer
Postat av: amanda

Vad går du för utbildning och vart? kram

2010-03-26 @ 19:46:22
Postat av: sofia

Pluggar till butikschef i Göteborg

2010-03-27 @ 11:04:42
Postat av: amanda

Vilken skola är det i Götebrog? kram

2010-03-27 @ 18:50:21
Postat av: sofia

det är en distansutbildning som tillhör skövde högskola, tyvärr kommer den läggas ner till nästa år? var du sugen på att plugga eller?

2010-03-27 @ 21:33:42
Postat av: suzi

Ja, jag har precis börjat kolla, men tycker inte jag hittar några bra. Var sugen på Göteborg, finns det någon annan skola där som du har hört nåt bra om? :)

2010-03-27 @ 23:53:15
URL: http://tizz.blogg.se/
Postat av: suzi

Ska de lägga ner programmet i skövde eller bara distansen?

2010-03-28 @ 00:16:07
URL: http://tizz.blogg.se/
Postat av: sofia

ja har faktiskt inte alls bra koll på utbildningar i göteborg i övrigt så det är bra att söka runt på studera.nu så hittar du nog nått.



men den utbildningen jag går nu ska läggas ner i göteborg vad jag har hört men kommer nog finns kvar i övriga städer som varberg, motala, lidköping ovs. men titta in på skövde högskolas hemsida his.se så kan du hitta vilka städer som utbildningen kommer finnas i ht 10.

men göteborg är en himla bra stad så det är synd om utbildningen försvinner.

2010-03-28 @ 05:15:20
Postat av: suzi

Ja, det är väldigt synd om den försvinner i Göteborg. Det är ju så pass stor stad att de borde behålla den...



Är utbildningen svår? eller är du sån som älskar att hålla på med siffror? :P

2010-03-28 @ 12:45:42
URL: http://tizz.blogg.se/
Postat av: suzi

Ja, det är väldigt synd om den försvinner i Göteborg. Det är ju så pass stor stad att de borde behålla den...



Är utbildningen svår? eller är du sån som älskar att hålla på med siffror? :P

2010-03-28 @ 12:59:44
URL: http://tizz.blogg.se/
Postat av: sofia

ja det är väldigt synd. nja det är inte så jättesvårt, det blir lite vad man gör det till, just räknekurserna är väl inte mina favoriter fast dom ska man nog ta sig igenom.

2010-03-28 @ 19:10:24
Postat av: suzi

okey, vart du och "tittade" på utbildningen innan du sökte eller sökte du bara?

2010-03-29 @ 23:28:12
URL: http://tizz.blogg.se/
Postat av: sofia

jag sökte bara.

2010-03-30 @ 07:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0