det lilla jag begär

lilla kvartesbutiken brukar vara lite sega på att fylla på sortimentet, kan ju vara förståeligt. men ändå oförlåtligt. iaf jag hade trampat ner till tempo endast för att inhandla cola zero och nått tuggbart som kan bidra till en rejäl sockerchock (ja jag vet det är jävligt onödigt att dricka cola utan socker när man ändå smockar i sig en chokladkaka) MEN till saken, det finns inge cole zero kvar! jag tittar desperat genom drickes-hyllorna, kanske har dom bytt plats? Näe, slut, tomt, finito... tills.. jag spottar en svart kork, längst bak på översta hyllan. den allra sista zeron, nästan som att nån har gömt den där. börjar klättra på på hyllorna och sträcka mig allt jag kan. råkade dra loss några prisskyltar på vägen ner och nästan ett sexpack öl i backen, men DAMN I GOT IT!

 

sitter och suger i mig giftet i just denna stund och ska dyka ner i juridik-böckerna igen.

vi ses på andra sidan


Kommentarer
Postat av: Therese

HAHA snacka om desperat efter cola zero!!

Du är ju värre än mig nu för tiden :) :)

2010-05-28 @ 23:21:11
URL: http://thereseekman.wordpress.com
Postat av: sofia

det går i perioder, du är beroende, jag får tillfälliga cravings

=)

2010-05-29 @ 14:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0