det ser ändå lovande ut

sommarplaner ser ut som följande:
  • fira sista tentan genom att bli full
  • hänga i göteborg så länge pengarna räcker
  • äta på spice och dricka minst en bib i slottsskogen
  • åka till linde för mina sista slantar och låta morsan ta hand om mig
  • grilla en fläskfilé och sova på balkongen
  • roadtrip till luleå med far
  • jag och nina ska ha fest i stugan och somna på verandan (det går inte på nått sätt att slinga dig ur det, nina)
  • hem till gbg igen
  • nånstans mellan dessa punkter SKA SKA SKA jag ta mig till lund och kramas med kristina

sommarstugan i luleå, jag och brorsan coolar oss.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Va fina ni är!

Ja ser mina joggingskor i bakgrunden. Ligger väl som en död sill inne i skuggan.

2010-05-11 @ 21:53:16
URL: http://www.thomasvy.se
Postat av: sofia

sluta hitta på, dom där dojorna har aldrig använts ju.

2010-05-11 @ 23:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0