givemeabreak

Mm yes dagen började verkligen bra. behöver min kaffeshot innan jag ens kan tänka på annat. så min kaffebryggare bestämde sig att ramla i bitar nu på morgonen. den passade på att göra det EFTER jag hade laddat den med kaffepulver. så det vara bara att dra fram dammsugaren. att dammsuga utan koffein i kroppen är vanligtvis inte något jag utsätter mig själv för. 
jag och mitt jävla tandgnisslande kommer inte heller överens just nu så jag kryper ner under täcker igen och drar en tung suck över mitt onda huvud, min onda käke och min stela nacke. tyck synd om mig ffs!

och som en reminder till mig själv, nästa gång, köp en kaffekokare som kostar med än 50 spänn

sorry far det blev ett deppinlägg igen. men jag är oftast glad. faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anna Elvenäs

Men lilla du!

Ingen bra dag, jag tycker du gör rätt som myser ner dig under täcket en dag som denna.

Tänk snart kommer solen och då har man inte samma samvete att ligga inne.och med solen kommer sommaren, plus att du får ta en tripp till Linde för att hälsa på oss och hämta ut din nya bettskena!

Stor kram!

2010-05-19 @ 17:10:49
Postat av: sofia

Tack och lov så kikade solen fram idag så jag la mig och solade istället och blev på mycket bättre humör =)Ja det gör jag nog snart. Kram

2010-05-19 @ 19:28:32
Postat av: Nats

Soff!

Jag gnisslar också tänder på natten. Olle väckte mig och sa att han inte kunde sova för jag gnisslar så högt :( så du är inte ensam, vi kan gnissla tillsammans.



Ps. du får komma och steka här nästa vecka när vi har inskaffat oss brasse stolar, då kan du få en latte ala näset också så du får din koffein kick ;-)

2010-05-19 @ 23:11:21
Postat av: sofia

låter lockande med en partner in crime men jag har nog högsta prioritet på att bli av med mitt gnissel =)

Klart jag kommer, under täckmantel att vi ska plugga förstås, men det brukar ju bli lite dåligt på den fronten ^^

2010-05-20 @ 12:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0