fredag

jag åt en hel påse saffransgifflar igår, jag vet inte vad som hände, det svartnade för ögonen sen var påsen help plötsligt tom. schitzofreni? förnekelse? eller kanske skam?
vilket betyder att min lilla mage inte är så glad idag, den var glad igår men inte idag.
idag är ingen bra dag för regn, jag som hade tänkt gå till återvinningen, gå till biblioteket och slutligen gå till affären. får bli bussen och ingen motion som kan kompensera för de onskefulla saffransgifflarna som förgiftade mig igår.

Btw så måste jag kolla på nya serien the walking dead nångon dag, har hört att den ska vara ruskigt bra. någon som kan konfirmera det påståendet?

 

över och ut och puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0