...

 

Haft en riktigt rolig helg. nina och böna kom i tordsdags och vi sågs en liten sväng på stan. brorsorna kom ner med ola och erik i fredags och hälsade på. gurra vet precis vad jag behöver, kom med en lite för sen inflyttningspresent: 4 paket kaffe och en kaffekopp. sen åkte till deras hotell, drack öl sen gick på zz top. vandrade i regnet och hamnade på sticky fingers.
på lördagen försökte jag flika in lite plugg, sen gav jag upp och åkte till grabbarnas hotell där blev jag bjuden på rödtjut, sen blev de utgång igen.
summan av kardemumman är att söndagen blev förjävla seg. åkte till natalie efter grabbarna åkt tillbaka norrut. tanken var väl att jag skulle plugga men de gick inge vidare. sitter idag och kämpar med företagsledning, har nämligen tenta imorrn...oops. att jag aldrig lär mig

men om det blir omtenta så är det nästan, men bara nästan, värt de=)

antal gånger gurra försvann: 3 st
antal taxiresor: mellan 9-12 st
antal personer inklämmda på ca 12 kvm: 7 st


Kommentarer
Postat av: Pappa

Skaffa en sele att sätta på Gurra så att du kan hålla rätt på honom.

2010-10-25 @ 22:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0