pruttochfis

hihi de här hittade jag på en brevlåda i mitt neighbourhood,

,

 

idag har halva dagen gått åt till att klaga för therese att jag överskridit min surfgräns på mobila bredbandet, dom har dragit ner hastigheten för mig, den är nästan med noll.. känns de som. jag kan inte ladda mina serier, jag som gjort det till en vana att avverka nått avsnitt av true blood eller sons of anarchy innan jag somnar, jag kan knappt lyssna på spotify, det går inte att plugga utan spotify. kuggar jag på tentorna så finns det en orsak. 10 dagar kvar till de drar på hastigheten igen.

andra halvan av dagen har vi ägnat åt studerande, vi kanske inte var jätteaktiva men lite hände iallafall.

dricker julmust och lär mig om konsumentbeteende, så jag vet hur jag ska lura på just dig saker du egentligen inte behöver

Kommentarer
Postat av: elina

åh julmust! henrik köpte på sig en back med "zeunerts julmust" hahaha! tydligen någon märkes-julmust som vi bara måste ha! jag nöjer mig med "icas julmust", då får man ju fler för samma pris menar jag! you know me, snålove har talat



btw, du kommer kunna lura på mig ganska mycket sofia! bara det inte är för dyrt =)

2010-10-21 @ 15:43:14
URL: http://elinasoreby.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jasså, han är en sån där som tror att dyrt alltid är bäst. du smygdricker inte hans must om nätterna då och fyller upp flaskorna med ditt billiga blask? de skulle jag göra. jag har blivit snå-ove jag med, ska vi slå våra snåla påsar ihop?



du lurar ju på stackars småtjejer på bikbok massa tjaffs så du borde ju vara immun mot säljsnack =)

2010-10-21 @ 20:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0