puss

allt handlar om inställning, och lite alvedon. ska jag koka gröt, dricka vatten och ge mig ut eller ska jag se denna fredag, fri från skola och plugg som en möjlighet att sk "vila upp mig" inför kursstarten på måndag? som om jag skulle behöva vila upp mig, är de ett skämt eller? jag och therese kom fram till att hon och jag borde byta lite egenskaper. hon kan jättehjärna (hihi) få lite av min förmåga av stressa av om jag i utbyte kan få lite av hennes rastlöshet.

nä vad säger ni mina kära vänner, lite havregrynsgröt och jävlaranamma?


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tycker att förmågan att slappna av är en mycket hedervärd egenskap som fler borde vara i besittning av.

2010-10-29 @ 17:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0