måndag

okaj då kristina jag ska bli lite bättre på att uppdatera här, men bara om du återupptar din fejsbook, jamenar, det är ju som att du inte ens lever på samma planet som oss andra "internetkids".

nä men det är faktiskt såhär att jag har ett nytt mantra; sluta klaga, och det jag brukar göra här på min vackra blogg är att klaga. mest hela tiden. så nu har jag inget att skriva om längre eftersom jag har förbjudit mig själv att skriva negativa saker och för att jag helt enkelt är glad nästan jämt nu ju.

men efter att januari och februari har känts som en luddig, rosa dimma så har jag dimpt ner i verkligheten nu och insett att allt för lite tid har ägnats åt studier. kristina var här i helgen (<3 lööv till dig) och spred glädje och hon fick också sätta punkt för min nöjesperiod. från och med idag förvandlas jag till något som ska likna en seriös student.

/över och ut mina vänner

Kommentarer
Postat av: Therese

ÖÖ vadå? Mina ölkvällar då? Dissar du dem?

2011-02-16 @ 21:34:50
URL: http://thereseekman.wordpress.com
Postat av: sofia

jag ser ingen inbjudan..

2011-02-16 @ 21:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0