onsdag


jag har inget billigjava hemma, är sugen på en kanna kaffe men affären ligger två kvarter och - 5 grader för långt bort.

 

haft första avstämmningen ang. examensarbetet idag, tider går för fort och tom jag känner mig en gnutta stressad. speciellt efter den feedback vi fick av handledaren. hon fick det att låta som att jag och anna mest har pillat naveln sen kursstart. det kanske vi har?

 

just nu sitter jag och internet-fönster-shoppar och gråter en skvätt över hur tråkigt det är att vara student ibland, speciellt när det är tokrea på junkyard och mina fina snowboardboots bara väntar på mig.

 

över och ut

 


Kommentarer
Postat av: Nina

Sluta va så snygg och plugga mer

2011-02-26 @ 20:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0