ikväll tänker jag klaga

idag har saker och ting gått emot mig. det börjar ju så klart som vanligt när en dålig dag startar, man vaknar överhuvudtaget. såna här dagar så borde kroppen inse att den inte bör vakna, det är bäst att bara sova bort dagen helt enkelt. har haft tråkigt i väntan på att få ta mig hem till göteborg ikväll och tråkigare skulle det bli när det visar sig att vare sig buss från linde, tåg från örebro eller buss i göteborg ska lyckas synka utan alltid gå sisådär en-två minuter innan man kommer fram så man blir tvungen att vänta på nästa tur. plus att det enda som fanns hemma att äta i mitt tomma kylskåp var överdrivet chilispäckad köttfärssås och det är inte bra att äta på tom mage. nu ska jag lägga mig och kvida lite, sen sova och hoppas jag är glad imorgon.

över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0