Case of the monday

Har inte sovit nästan nått, trodde det var ett skämt när klockan ringde imorrse. Det kändes som att det var mitt i natten, så jag har både kännt mig och sett lodig ut idag. Usch.
Hade mitt argumentationstal, blä, tror inte att jag höll mej till tiden, böev nog för kort. Måste bara nämna Walter, han va så rolig ^^ 
 
Filmen jag kollade på igår fick mej att böla som en bäbis, hemskt och ändå var det en barnfilm. jag måste tusan bli lite coolare. ingen får veta att jag är en tönt igentligen., Jag har arbetat på mina balla fasad sen högstadiet, måste hålla den uppe.

Kommentarer
Postat av: Alex

Glöm inte Emil som blottade sina alkoholproblem för hela klassen inklusive lärare. xD

2007-12-03 @ 20:25:52
URL: http://secondhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0