Julbord

Pysslig helg skulle man kunna säga.
Jag har lekt med Dan hela helgen och vi har vart überjuliga.
I fredags kom han efter jobbet och vi bakade lussebullar som tog slut i lördags och kola som var helt perfekt. precis när vi höll på att ordna så vi kunde hälla upp den så brändes den och blev stenhård. Jag ska försöka göra nya nån dag. Det bruykar alltid hända nått när de gäller oss.
På kvällen så rejsade vi till Rockhammar där dan glömt Sunes Jul, och jag fann till min stora glädje mini-morötter och dipp, hell yeah!
Lördag bagavs det till Marieberg där det var förjävla mycket folk och både jag och Dan blev skitirriterade, mest jag, på allt folk, hittade knappt en parkering god damit
Och sen åkte vi till hans mamma och ingo i stråssa och firade hans lillasyster. i vanlig ordning så blev man bjuden på allt för många godsaker och man måste åka medans man fortfarande kommer genom dörren.
Jag känner at vi har vart snälla, duktiga och kreativa i helgen.
 Fortsatta att kolla på Sunes Jul, sen svängde Matte och Jenny förbi med deras nya hund ! En MOPS! som heter Milton, jag dog, det enda jag sa va "åååh" (hela tiden) Jag skulle kunna äta upp den med lite vispgrädde och jordgubbar så söt var den.

Men iaf idag vankades det julbord med en stor del av släkten, vilka alltid är trevligt att träffa, Dan blev utsedd till Mr No.1 julbordseater. han slog alla rekord och medans alla andra gick för att dricka kaffe i salongen högg han fortfarande in på efterrätten. tillochmed storätaren Jonas var mäkta imponerad av den lille mannen. Good Work.
Jag utsedde mej själv till årets töntigaste köttbulleexpert med komentaren: "
En mycket tveksam kvalite på köttbullarna" Och Gustav gav mej elaka pikar hela kvällen. Från skämt om att jag var handikappad till min utomordentliga bilkörning hem när jag körde sakta för att det var jättedimmigt i en skarp sväng " VA fan håller du på med!".  fick god lust att köra ihjäl oss allihopa. speciellt gurra

Nu har jag superduperpluggat och ser fram emot en kväll med film, te och lite rajtantajtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0