Sofia pustar ut

Nu har allt lagt sig lite, jag har haft jättemysig julhelg.
Jag var hos pappa på julmorgonen med mina bröder och åt gröt och skinkmacka, jag fick en ny bräda som jag är så sugen på att pröva, tyvärr så går det inte att åka på gräs.

Julhelgen har beståt av massa fina julklappar, sällskapsspel, lite fylla och massor av mat.
Jag är glad över min jul och ännu gladare över att den är slut, nu är det Sälen på nyår som gäller, sen är det min födelsedag, 19 år.

Jag orkar inte skriva mer, jag sitter och gör Desi sällskap i hennes lånade lägenhet efter en god och välbehövlig grönsakslasange med Kristina Desireé, Josefin och två små byrackor.

I like it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0