Ibland måste vi ta saken i egna händer

I helgen la jag ner det där med att vara arg på skolledningen för att dom trampar på oss stackars elever, det är väl bara finna sig i. Eller jag ska kanske säga att jag förstår varför dom ändrar allt. Men jag förstår inte hur dom tror att dom ska komma undan med att inte lyssna på oss. Det är väl oss skolan är till för? Man kan ju inte välja vid vilka tillfällen man ska lyssna på eleverna.

Jag gillar ditt nya förslag till studentveckan Alex, min åsikt sen den här grejen om "nya planeringen-mindre alkohol" kom ut är att vi gör som vill. =)
Kusiv text är skolplaneringen
vanlig text är Alexanders mästerliga plan
+(Och små coments av mej ;)

Måndag - Läsning enlight schema, utvärdering och städning.
Måndag - Vi börjar med några timmars sömn efter en väldigt blöt helg. Fest på obestämd ort, grilla/pizza på stan.
 (Låta bli och städa skåpen, lämnar allt till nya elever)

Tisdag - Läsning enligt schema tills lunch, därefter förberedelser inför karnevalen.
Tisdag - Sömn tills 10, förfest, käk och karnevalförberedelser, fyllefotboll på kvällen

Onsdag - Brännbollsturnering, filmfestival
Onsdag - Med reservation för ändringar så är det feeeeeest!
(Vinnst på brännbollen är vad jag förväntar mig klassen)

Torsdag - Förberedelser inför karnevalen och karneval.
Torsdag - Förberedelser, karneval, volleyboll-lir och grilla på loppholmarna på kvällen.
(Sista tillfället av vara störst på en skola någonsin, bör utnyttjas)

Fredag - Avslutning
Fredag - Champagnefrukost(hos dig Sofia? =D ),STUDENTEN!!! Tjalalala!
(Och ja vi kan väl dricka skumpa hemma hos mig eller Kristina om ni såå gärna vill ;))

Jag ska vara hemma imorrn, desirée har smittat mig med syndromet jag-vill-vara-hemma-och-sova-bort-livet. Kanske pluggar lite också!

Kommentarer
Postat av: eluna

HELT RÄTT ! bra där alexander, skönt att något händer :D dessutom måste vi hinna klämma in lite studentfester i veckan ,tusan alltså - snart student !

2008-02-26 @ 23:38:54
Postat av: 88

Några timmars sömn och söms till tio - Vem fasen sover över på studentvecka? Man sover inte alls vill jag minnas.

2008-02-27 @ 11:01:51
Postat av: desi

HAHAHA!! jag gillar alexs förslag helt klart. jag är på. sen tycker jag vi kan ägna lite tid av tisdagen att busa med kent hiding och resten av hans gang. typ låsa in dom i administrationen? hell yeah.. burn mother f*cker burn!!!! :P

2008-02-27 @ 19:44:58
Postat av: Alex

Dessiré är så aggresiv,haha!

Kul att förslaget verkar gå hem. :) Självklart ska vi stolt visa upp att vi faktiskt är störst heeeela tiden och gå på en massa roliga studentfester. We need it.

2008-02-28 @ 15:06:17
URL: http://secondhome.blogg.se
Postat av: sofia

elina: vi ska nog kunna klämma in annat än bara studenfester ska du se ;)

88, jag tänker garanterat sova, det är nästan bättre än att vara full ju

Desi du är en buse utan dess like, ta de lungt, annars hamnar du i finkan

2008-02-29 @ 12:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0