Inga stabila åsikter

För någon vecka sen satt jag och Kicki och slökollade på tv i vanlig ordning och såg första programmet av Happiness 2900, dansk drama serie, vi skrattade gott år det töntiga programet.
Problemet är nu att jag är fast, jag måste titta på det varje dag. Men det är ju självklart det slutar ju nöstan lika spännande som Grey´s. Idag slutade programet med att bitchen låg halvdöd, uppoch ner i polen, KLART SOM FAN JAG MÅSTE KOLLA PÅ MÅNDAG ! GAH hjälp mig.

Ps. Desireé ville ha ett litet omnämnande här i min jättepopulära blogg. Grattis Desi, vilket påminner mig om att jag har glömt läsa hälsningarna i NA idag som du rekomenderade mig ;)

Nu ska jag plugga fucking psykologi, jag trodde det va 20 sidor men tydligen var det över 60 sidor som behöver memoreras.

Kommentarer
Postat av: desi

hur gick det för dig med psykologin? starkt av dig att du ens gick dit!

2008-02-16 @ 22:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0