Lördag

Det blev en sån här otippad utgång igår igen, fast den här gången blev det en lugn kväll. Nästan lite för lugn, satt inne på Klaras på sammas tälle hela kvällen med ett glas vin. Besökte inte dansgolvet och motstod frestelsen att skråla  i den uppriggade Singstar hörnan.
  Idag mår jag bra, jag ska träffa pappa en stund och fika för det var allt för länge sen jag såg den gamla gubben, sen ska jag leka med Kicki resten av dagen. Jag kan ju bara spekulera i vad vi kommer göra ^^, Först kommer vi vara super nyttiga, gå en promenad, dricka te och äta nått nyttigt. Sen kommer vi försöka plugga lite men kommer snabbt komma på att det inte går utan snacks. Som alltid så blir jag sugen på choklad hemma hos Kristina, alltid utan undantag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0