Man kan alltid försöka

image83Jag ska nog börja ett nytt liv, igen. Det första jag ska göra är att dricka upp resten av min Cola Zero sen aldrig mer dricka en sån. Får ser hur det går, jag har försökt förr men Den är mer beroendeframkallande än cigaretter och kokain för mej. Sen ska jag dricka flera liter vatten om dagen för jag ser jämt ut som ett skrumpet päron för jag är så uttorkad.
Det ska väl inte vara så himla svårt. Sen ska jag lära mig att vara snäll mot min mamma också. Jag skäms för jag har kommit in i trotsålder nu, jag är 19, vem kommer in i det stadiet då? Det ska ju vara avklarat vid 14.

Kommentarer
Postat av: desi

jag tror du klarar en dag, max två. rehabiliteringshem nästa :P

2008-02-29 @ 14:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0