Tråkig händelseuppdatering

STENBOCKEN

22/12-20/1

Månen ger dig en spännande, sensuell måndag som i första hand fokuseras på kärlek och känslor. Intensivt.

Samanfattnig av min dag:
Jag funderade på att gå på första lektionen, den var halvobligatorisk. Jag tog sovmorgon istället och fick sen skäll av mina jobbarkompisar.
Hade en mycket kreativ svenska lektion med Kristina. men det förstog inte Lisbeth som fällde kommentarer som "Mycket böcker men lite energi", "Jaha har ert arbete runnit ut i sanden eller". Undrar vem som vaknade på fel sida, jävla kvinna. Kändes som man fick lite mindre lust att jobba efter det.
Lite halvstekta hamburgare och vatten som matintag plus massa banan och apelsiner, massa kaffe.
En psykologiföresläsning av en tant som trodde hon var messias för att hennes son hade schitzofreni och sa massa saker som var helt emot vad jag har lärt mig i psykologi A, man kan minnsan inte lita på någon här i världen.

Jag kommer hem till en kopp choklad med grädde, en brorsa som frågar om jag är på väg till skolan (taskig tidsuppfattning?) och ett prov hängande över mig.

Slutsats: Vet inte men jag känner mig fortfarande inte särsklit sensuell eller full med kärlek.


Kommentarer
Postat av: Alexander

Hon är rolig Lisbeth. Vi gjorde ingenting och fick inte en enda kommentar. (:

2008-02-04 @ 20:03:18
URL: http://secondhome.blogg.se
Postat av: doran

hallå. jag skrattar! som för det mesta när jag läser din blogg. sen gillar jag bilderna ovan, blir nästan tårögd då jag saknar er så mycket ;) buhu.

2008-02-06 @ 14:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0