Always prepared for adventure


Idag var det en tur ut till nybyggda Marieberg med J och N. Blev chockad över storleken på stället och jag blev förvirrad.
Än så länge så har jag bara planerat att ta med lite gamla skabbiga kläder till Thailand som jag kan slita och slänga  med, men jag handlade lite finare saker att ta med, ett par mörkgråa chinos och en pennkjol. Jag har nu bestämt det mesta som ska få åka med i min nya, 100-kronors ryggsäck i storlek FÖR LITEN! Jag kommer aldrig få plats med allt. Jag är ett proffs på att packa men jag har svårt för att låta det vara proffspackat ett längre tag.
However tänker jag fortsätta med min nya kvällstradition: vatten och MacGyver. Jag försöker slopa den gamla kvällstraditionen som bestod av tv-zappande, cola zero och allt för sen kvällsmat. Jag ska bli Healthy Girl.

Jag och min Desi-pesi päronpung ska klämma in ett möte i våra speckade scheman. Egentligen är inte de 3 milen emellan oss särskilt långa men just nu känns det som det med tanka på hur lite vi har setts under sommaren. Kan vara mitt fel eftersom jag har utökat de 3 milen mellan Nora och Linde med ytterligare 97 mil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0