helahelgenikaos

Första gången på en evighet som jag vart ifrån dator och internet så här länge, frivilligt. det har vart så mycket roliga saker som vart på gång.

Annandagen var det utgång men som inte riktigt blev som jag tänkt men det ordnade upp sig ändå, dock blev det försent. dagen efter vart det Stockholm och Buddy Holly-musikalen med hela Norbergklanen, love  Brolle =) Var dock lite bakfull efter annandagen så bilresan fram och tillbaka var inte så kul.

Sen fyllde Jenny år och hade kalas och lagade thaimat och bakade världens godaste bullar och grejer.
Hälsade på Kristina som är hemma över nyår och spelade biljard, gillar inte att vi bor så långt ifrån vara
ndra, har inte vant mig än =) Men nu när jag är i Göteborg så är det ju lite närmare till Lund. Synd tt vi inte firar nyår tillsammans.

Igår så var det ut i spåret med pappa och nina för att träna upp skidskillsen lite. Det krävs en hel del övning eftersom julklappen från mor till mig och bröderna var att vi ska åka Kortvasan, tack mor! jag ser verkligen fram emot de, speciellt eftersom de gick så himla bra på skidorna igår, de första jag gör är en vurpa i ca 100 km/h, bra start på dagen. Jag klarar inte av att hålla reda på två skidor samtidigt så jag har lite ångest inför vasan.
Men sen rejsade jag och nina hem och gjorde varm oboy och lussebullar och åkte iväg för att åka pulka i Fanthyttan, jäklar va de gick! och värdens längsta backe var det.
Så idag är träningsverken oundviklig.

Nu har jag världens skolångest, jag har verkligen inte ens öppnat böckerna nu över julhelgen så jag tror nästan jag ska gå och dra täcket över huvudet och gråta en skvimp. Eller så kan jag ju sätta igång och vara duktig, men jag har ingen lust haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0