nomoresleepwalking

Hemma i Lindesberg, när jag klev av tåget fick jag en chock av kylan, -15 grader.
Jag överraska mamma när jag kom stånkande (min väska väger nog närmare ett ton) in huset, tror hon undrade nog vem de va som kom och våldgästade henne haha.
Fick överskottsenergi när jag kom hem, vet inte vart det kom ifrån för så pigg har jag inte varit på bra länge, då pratar jag månader, inte dagar. Jag var snabb att utnyttja min energiska sida och sprang ner till ica och storhandla lite bakingredienser så nu ligger det pepparkaksdeg i kylen för imorrn blir det pepparkakshus sen har jag lagat mat och grejat.

Imorgon kommer bror och Anna för att plocka upp mig och mamma, det blir lite julshopping då. Jag har inte börjat än och hoppas jag får det överstökat imorrn, sen blir det konsert i kyrkan och sen är det bakingtime!

Hopppas, hoppas att jag fortsätter vara så här pigg, jag hatar att vara trött och lat hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0