skinnyblueberry

va bra det är och ha lite privatliv från mor numera, hon märker nämligen inte om jag tar mig en tupplur mitt på blanka dagen. även fast jag slösat bort tid på powernap så hann jag träffa erka en stund sen tog jag en promenix till far som fyller år idag, grattis. och jag har namnsdag, sofia, men det verkar ingen minnas. whev så fick han en egenkomponerad tavla, i födelsedagspresent, som jag gjort alltså. jag sa att varesej du tycker den är snygg eller inte så ska den sitta på väggen nästa gång jag kommer förbi.
nu ska jag smyga in i huset och nalla mig två muffins, suget är enormt. sen blir det några avsnitt seinfelt
natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad sa vi om att sno onyttig mat damen?? (;

2009-05-16 @ 10:28:45
URL: http://kristinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0