thisboringlife

sitter och lyssnar på petes nya fina skiva, jag tror att jag måste ta mig till p&l för att inspektera.
igår var de valborg och jag låg hemma och tittade på film, haha, malin ringde, jag hann bara säga hej så sa hon "aha jag hör att du inte ska ut i kväll iaf." haha
hörs de så tydligt att man har bäddat ner sig klockan 9 för att ha filmmaraton? jag kollade på stepup, varför har ingen sagt åt mig att kolla på den tidigare? det är en ny favorit. jag kunde knappt hålla mig från att kolla på tvåan igår också men jag lyckades, man ska inte äta upp allt gott på en gång.

just nu väntar jag på att klockan ska bli två för då kommer solen krypande till balkongen och jag ska bänka mig på solstolen och somna till min ljudbok. livet blir så mycket lättare av värme.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå uppdatera vafan (;

2009-05-08 @ 09:10:02
URL: http://kristinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0