happyhour

hittade en trevlig lista

10 FAVORITER
färg:
Vinrött
mat: thai, tacos
band: babyshambles
film: omöjligt att välja, jag är en filmnörd
bok: harry potter har jag läst några gånger
sport: jag kollar bara på vasaloppet eller OS
årstid: vår
veckodag: söndag morgon
glassmak: lime/kaktussorbet
tid på dygnet: sovmorgon

9 FÖR TILLFÄLLET
humör:
tillfreds och lugn
smak: granatäpple
kläder: tights och t-shirt
bakgrund: seinfeld
nagellack: avskavt lila, ser ut som jag klämt fingrarna i dörren
tid: 18.39
omgivning: mitt dammiga, soliga och varma rum
irritationsobjekt: att jag är kissnödig men för lat för att gå på toa


6 HAR DU NÅGONSIN
dejtat någon av dina bästa vänner:
nej
brutit mot lagen: inget allvarligt
blivit arresterad: nej
badat naken: ja
varit med på TV: nej
kysst någon du inte känner: Ja

3 PERSONER
du kan berätta allt för:
många men jag gillar inte att berätta allt
du tycker om: de fina människorna i min omgivning
du inte gillar: de är irrelevant

2 VAL
kaffe eller te:
kaffe
vår eller höst: vår

1 ÖNSKAN: Att bli klar i skolan, åka på resa och lära mig surfa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0