freshness


ett hånflin och några näsborrar vill jag tillägna mina kära vänner som jobbar utomhus i -30



Nu har jag legat hemma i en vecka med undantag för en visit hos Natalie för filmkväll. alltså nästan 170 timmar har jag tillbringat på en yta av 15 kvm. Det kryper i kroppen men jag har inte tid för trams, imorrn är det tenta. Sen får jag slappna av en vecka i Lindesberg.
Varje morgon glider jag i mina härliga, blanka träningsbraller och gråa hoodie och det har vart min outfit i en vecka tiom min pyamas ibland. I know ofräscht men det är en väldigt stor fördel med att bo själv, att slippa bry sig om man luktar unket och ser ut som ett penntroll.

Kommentarer
Postat av: Nina

menar du oss? :) Tack isf ;) jag saknar dig gummsan. vi kommer typ inte hinna ses innan jag åker utomlands.. :( lycka till på tentan! puss

2010-03-01 @ 22:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0