monday

Som alltid så ligger jag i sängen vid den här tiden, och bara myser och dricker kaffe. Hade funderingar på att dra mig till stan och äta frukost eftersom det är tomt i mitt kylskåp. Men jag skippar nog det, får försöka bli mätt på kaffe.

Det är lätt hänt att bli utan mat i det här hushållet. Speciellt eftersom jag inte alls har någon rutin i mitt liv och inte vet om det är vardag eller helg, så igår höll jag på att svälta ihjäl men lyckades hoppa av bussen vid fel affär. Den stänger 7 i vanliga fall men öppnar inte alls på helger, speciellt inte söndagar. Så jag fick gå hungrig hem... Som tur är så kan man alltid lita på pizzerier, alltid öppet =)

Ja, i veckan så blir det Kortedala för att vara flitig och studera och räkna jävla likviditetsbudgetar och tjosan men jag kan härda ut för helgen blir något att se fram emot, Nat och Olle bjuder på fezt. Heja heja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0