overmydeadbody

Nu har jag kommit hem från en shoppingdag. New Yorker hade premiäröppning i Frölunda och självklart var man tvungen att åka dit och hejja på Therese som börjat jobba där och shoppa billigt. Har aldrig vart på New Yorker tidigare, den finns ju nästan ingenstans. Men det fanns endel nedsatta grejer, fick bli två tishor med nitar, en luvtröja och ett nitarmand och en klocka med nitar. nitar nitar nitar...
Hoppade av i stan och köpte mej ett par Cheap Monday-jeans också,  gillar att det är så mycket strech att man känner sig nästan som en size-zero...haha
Nu blir det lite köttfärssås och spagetti och kanske en föreläsning.
Btw så saknar jag mina solbrillor från CheapMonday, glömde dom hos Böna och Nina och nu ligger de nog i nån flyttkartong ngnstans.hmmm

Kommentarer
Postat av: Dan

Om du ville veta så ligger brillera hemma hos mig, jag roffa åt mig dom för jag trodde de var mina vi har ju likadaaana !=)

2010-02-04 @ 18:45:33
Postat av: Såf

Du tyckte ju dom var skitfula när jag köpte dom, sen köpte du likadana =)

Bra, jag trodde nina hade packat ner dom, de trodde hon med, men då kommer jag förbi och hämtar dom nästa gång jag kommer hem=)

2010-02-04 @ 21:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0