prutt

Tog bort stygnen igår, blev lite orolig för att jag blivit förlamad i pannan eftersom sköterskan frågade flera gånger om det gjorde ont. Borde det göra det? Sen kom jag till insikt med att jag har en smärttröskel som reser sig upp i skyarna. Det grundar jag på mina senaste olyckor. Speciellt min nuvarande näsa, den är inge bättre, har fortfarande ont, men inte tillräckligt för att den ska vara bruten..elller...den kanske är bruten men jag är för tuff för att klaga?
Jaja som toppen på gräddhyllan har jag blivit förkyld och min näsa är tillräckligt öm för att jag inte ska kunna snyta mig. Snoret rinner och så här sitter jag med pappaerstussar i näsan.

Idag och imorgon ska jag gräva ner mig i böckerna, måste bara komma upp ur sängen först....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0