men ge mig snö


det var höst i linde och jag blev inställd på vinter och började längta efter snö. men här i göteborg är de fortfarande lite sommarvärme. jag är förvirrad.

nu är iallafall sommarlovet officiellt slut för igår började skolan, sommaren avslutades med en liten kräftskiva hemma hos mig i lördags och i bästa lindesbergsanda så blev det utgång i spöregn. men det var en fin avslutning.
nu börjar min skolrutin som jag längtat så mycket efter, sova till 10, kaffe till days of our lives, surfa på fejan och äta frukost, och efter det så KANSKE min skoldag börjar, beroende på hur sugen man är på att läsa, en positiv sak med halvdistansutbildning. men snart ska jag ta mitt pick och pack och möta upp brüdarna för en fika innan föreläsning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0