pull my finger

ah men ja.. har haft världens bästa helg!
var med morsan, caisa och anci på varbergs kurort där vi har lögat, masserats och sträckt våra stela kroppar i morgonyoga. jag och morsan fick den trevliga förmånen att ha havsutsikt både i rummet och på toaletten (havsutsikt på toa är de mest classy jag har vart med om, fint som snus)
synd att det blåste så mycket, men jag var faktiskt tvungen att trotsa vädret en gång under helgen och ta en promenad längst havet in till stan, suget efter en snickers och en skvallertidning blev för mycket.  var nära att stryka med ut till havs i den lite väl uppfriskande havsbrisen.
har inget att klaga på, allra minst maten, frukost-,lunch- och middagsbuffé, den var så jävla god att jag har blivit så kräsen att mina egna hemkok inte duger längre. och sämre var de ju inte att man fick sitta och smygkolla på håkan hellström som satt några bort bort under middagen.

och alla var vi ullared-virgins så vi rejsade dit efter utcheckning för att reka lite. trots att jag är pank som en student ska vara så lyckades jag komma hem med lite grejer, hur gick det till?



HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: Kusin

Hahaha! Mäkta nöjd över skorna jag fyndade :) Tack för en super trevlig helg! Längtar redan tillbaka till varberg! Kram caisa

2010-09-26 @ 16:07:36
Postat av: sofia

Ja, världens bästa skoaffär, Sko-Boo haha. Ja det får vi göra om och då kanske man kan få önska lite bättre väder! kram kusin

2010-09-26 @ 22:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0