Fredagsmys

                                                                               photo taken by Me
   

Sitter och dricker hemmagjord varm oboy och kollar på fredagsfilm i min nya mysiga stickade tröja. Det är livet.
Har hunnit med Örebro två gånger den här veckan, hittade lite snygga grejer, tyvärr så gick min senaste lön åt också, mindre bra. Var till Kolmården i tisdags med Dan, hans bror Böna och hans gal Nina. Lyckades få slut batteri i kameran efter ca en kvart, innan vi hinnut till de roligaste, Apariumet. 70% av djuren stog med stjärten emot oss eller bajsade. Nice. Om man bortser från allt bajs så gick mina tankar till Kristina vilket djur jag än såg, hon är djurvän/djurgalning vars favoritkanal är Animal Planet  Miss u friend.
Cyklade också från Linde till Rockhammar i onsdags och kom fram, efter resa med mpnga uppförsbackar, med skavda skinkor. Cykeln står numera parkerd i Rockhammar och lär inte cyklas tillbaka på ett tag.

Men annars så är jag en tråkmåns en fredagkväll som hänger hemma i min soffa, ska nog gå och lägga mig nu, jag är inte riktigt frisk, råkade klia mig i ögonen med chilifingrar, trots att det var flera timmar sen jag petade på chilin så brönde jag sönder ögonen. Inget gott kan komma ifrån chili, lyckades med konsstycket att plocka ut linser trots chilin på fingarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0