Skitdag

Jag har haft en dålig dag, och den kommer väl inte bli bättre.
Jag somnade allt för sent vilket resulterade i att jag var död när jag vaknade.
Jag trodde äntligen att jag skulle hinna i tid till "klassrådet" den här veckan, jag hade full koll på vilken tid vi började och vilket klassrum vi skulle vara i, men precis när jag kommer dit så är det tydligen slut.
Sen smittade Kickis huvudvärk av sig på mig och jag kunde knappt se nånting när jag gick hem, måste sett ut som ett psyko.
Jag och Kicki försökte komma på vad det är för fel på våran handledare i projektarbetet, vi förstår ingenting hon säger  (hon kommer från ett annat land och har lite svårt med svenskan) och jag tror inte hon fattar nått av vad vi säger heller. det är som att prata med ett dagisbarn, hon missuppfattar jämt.
Och jag har prov imorrn som jag inte orkar plugga till men jag tror att jag kommer stanna hemma, min kropp är inte i toppform.
Det enda positiva var att det var pannkakor i skolan och jag åt skitmkt och att jag ska ta mej en bastustund. Bastun är det bästa som finns i mitt hus, jag kommer inte flytta hemifrån förens jag hittar nått med en bastu i, eller kakelugn. Jag gillar att mysa.


Kommentarer
Postat av: Malin

typiskt:P blir ju alltid så:P.. jo med mig är det riktigt bra.. less på skolan bara.. kan det aldrig ta slut:P vad ska du göra när du gått ut nu då?=)

2008-01-22 @ 20:18:16
URL: http://minnan.blogg.se
Postat av: Denise

Inte bra Sofia inte bra..vet du vad du borde göra??ta alla dina pengar och ta ledigt från skolan den 20/2 - 5/3 och hänga med mig till Thailand;)

2008-01-22 @ 20:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0