Bra dag

Tjabba!
Idag har vart en perfekt dag. Tillochmed med tanke på att jag har haft full skoldag även fast det är många grader över +.
Igår så var Kristina och Desirée här, vi bojkottade studenfesten i förmån för en må-bra-dag.
Först en sväng på stan där vi inhanlade ansiktsmask och pärlor som vi skulle pyssla örhängen av. Jag blev väldigt stolt över mina fina örhängen jag gjorde av färgade sötvattenpärlor. Jag matchade dom med ett linne så dom passar bara till det linnet nu ^^. Sen käkade vi grekisk sallad, var för lata för att grilla kyckling. Sen blevd et massa jordgubbar, chips och dip och Greys Anatomi. Somnade tidigt och mådde bra.
Gick upp tidigt och vi gick på en morgonpromenad innan skolan.
Har lapat sol varenda lediga minut i skolan och tillbringat många lektioner i gräset. Jag har lyckats ta itu med fler saker idag än vad jag brukar göra på en månad:
Beställt linser och synundersökning
Hämtat ut tågbiljetter
Bokat nageltid
Köpt ett par nödvändiga skor
och nu ska jag hjälpa mamma att tvätta bilen.
Det är lika bra att fortsätta när man ändå är på gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0