"mycke choklad för lite pengar"

image190

Ja, jag handlade choklad på rea idag och ja det var bara till mig. Vilket resulteat i magont, kräkning och stort behov av vatten. Synd att jag ligger nerbäddad i min säng med datorn i knät så jag orkar inte ens gå och fukta min snustorra strupe. Ska se om jag når blomkrukan och hoppas på att mamma nyss vattnat dom.

Jag parkerade mig här vid klockan 8 cirkus, för att plugga lite. Öppna Word och ser till min fasa(?) att jag inte använt skiten på öven en månad, jag har inte pluggat på en måndag. Inte konstigt att jag har mycke att göra.
Men iallafall så hände det inget idag heller, det kommer bli en jobbig vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0