Sola den skeiner

Vem orkar sitta vid datorn när det är så här fint väder? Seriöst?
Igår var det fotbollsturnering och jag brände upp mina armar där jag satt och hejade på våra vardagshjältar. Sen kom Dan och plockade upp mej så åkte vi till han och solade och tog ett dopp i hans icke svalkande pool.

Åkte hem, la mej i hammocken och läste en bok, har köpt biografin om Mötley Crue, The DIrt, kommer fan aldrig kunna sluta läsa den. Sov i 12 timmar och nu blir det en tur till Dan igen för solning och badning sen ikväll är de 50-års fest.

Det här är nog den sista uppdateringen om mitt jättehändelserika liv som kommer att ske fram till regnperioden eller nått.

Kommentarer
Postat av: Alexander

The Dirt är nog den roligaste boken jag läst. De är så sjuka!

2008-06-01 @ 23:37:08
URL: http://artinmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0