resedagbok

Det ända jag skriver är " Nu är jag hemma igen" men som så många gånger förr så är jag hemma igen. Puh. Hann vara hemma en halv dag från Danmark sen bar det iväg på bilresa till Lund, tillbaka ner i Södern igen. Jag och Desiree åkte ner för att överraska kära Kristina. Jag har vart hög av llycka hela helgen och vi fnittrade som småflickor konstant.

Jag får väl beskriva min vecka, Danmark med Dan och Lund med Desiree och Kristina, lite närmare när jag får tag i lite bilder att visa upp också.

Imorrn ska jag och Dan till Stockholm och gå på Coldplay, aldrig en lugn stund.

    över och ut

Kommentarer
Postat av: Denise

Ok det låter trevligt:)

Jahaa men det låter ju finnemang för jag kanske ska svänga förbi frövi imrn eftersom jag åker till sverige idag och Usa på fredag..så jag kanske svänger förbi Linde på kvällen och hälsar på dig?!:)..hur låter det tycker du?!?!:)

2008-09-17 @ 10:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0