oops

Skulle koka makaroner och steka köttbullar i en hanvändning nyss, vara lite effektiv och snabb bland all disk som står på torkning överallt i mitt lilla köksutrymme. Så råkade mina skärbrädor stå lutande mot plattan. Vilket jag inte inser förrens det har flytit ut smält plast över halva spisen. Min effektivitetsmatlagning visade sig inte vara så effektiv utan blev mest till en massa extrajobb. Och nu måste jag köpa nya skärbrädor. Jobb jobb jobb.

btw, varför är alla på Jerry Springer tjocka, är det för att slagsmålen ska bli roligare?

later: oj nu tog tjockisarna av sig tröjorna och flashar tuttarna, jag måste byta intresse. OJ NU FÖRSVANN ALLA KLÄDER! MY EYES!!!!


Kommentarer
Postat av: sofiaa

sofia, jerry springer! det är kanske det roligaste programmet som finns :)

2009-09-25 @ 20:37:31
URL: http://frokenelvenas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0