sleeptight

 

[fashion, fashion, uuhuuu fashion!]

när jag har tråkigt, ungefär som ikväll, så surfar jag runt på läskigt många bloggar och snokar runt i andras liv och vardag för att roas lite. men det slår mig, vart finns tjejerna som INTE är intresserade av mode och INTE beroende av skoshopping? alla som har en blogg och lägger in en halvtaskig bild på dagens inköp, latte och en outfitbild i tveksam kvalite kan ju titulera sig som modeexpert eller " jag jobbar med mode". fraser som får mig att rysa ända in i benmärken är must have och to die for. är det här ett skämt?
hehe fast en positiv sak är ju att som modeintresserad kan man komma undan med fulaste kläderna och hänvisa till second hand eller "de är de sänaste" eller som jag säger till morsan "de är hobochick som gäller just nu med en liten svung av sleeplessnight and heroin"


Kommentarer
Postat av: Nina

Guuuud vad langt har du har fatt! Haller med om inlagget for ovrigt, WORD

2010-04-20 @ 09:15:36
Postat av: sofia

men hallå så länge har du inte vart borta, de är ju kort från norrlandssveng typ 3 år sen;)

pis out nina

2010-04-20 @ 11:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0