2smokingbarrels

Det finns vissa guldklimpar i min filmsamling som jag kommer ha en livslång relation med. Efter 6 år så är Lock Stock fortfarande lika bra som när jag såg den första gången. Sitter på imdb och läser citat, hur lite att göra kan man ha egentligen? Måste rota fram filmen, MEN jag misstänker att den inte hängde med i flytten, då är det nästan så jag måste köpa den...fort som fan.



Bacon
: What's that?
Samoan Joe's Barman: It's a cocktail. You asked for a cocktail.
Bacon: No. I asked you to give me a refreshing drink. I wasn't expecting a fucking rainforest! You could fall in love with an orangutan in that!
Samoan Joe's Barman: You want a pint, you go to the pub.
Bacon: I thought this was a pub!
Samoan Joes Barman: It's a Samoan pub.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0