nyc


new york var bra, till och med mycket bra. bästa var wicked-musikalen och mors födelsedagspresent; bob dylan-konsert. vi hann med massa annat kul också. jag var så jävla nöjd över att allt jag köpte inte ens kostade hälften av vad de gör i sverige, har märkt vilken snåljävel jag har blivit men måste man så måste man. härligt att hitta converse för 280 spänn.
kom hem till lindesberg i lördags och tillbringade någon dag där, tyvärr så lyckades jag inte bli av med jetlagen pga dålig planering så söndagen vaknade jag gode sent. i måndags rejsade jag ner till gbg, eller rejsade är inte riktigt rätt, som vanligt så var tågen försenade åt alla olika håll så jag blev lite lätt stressad i går då jag knappt hann till göteborg i tid, kom nästan en timme försent till min redovisning. det kan vi också kalla lite dålig planering. men idag ska jag styra upp mig själv, tvätta alla kläder, handla och strukturera upp allt som behöver göras den här veckan. släppte skolan totalt när jag var borta att jag knappt kommer ihåg vilka kurser jag gör för tillfället.

/över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0