torsdag/fredag



vi smider så jävla bra planer inför NY så jag knappt kan sova. det var länge sen jag var så uppspelt över nånting, brukar ta saker och ting med ganska stor ro men nu är det på gränsen till hjärtklappning, spontana psykbryt... kanske inte så illa föresten. vi kan väl kort och gott säga att det ska bli rätt kul.

haft en skitbra vecka i linde, fårr lite gjort på skolfronten också det enda negativa är att varken nina, jenny eller malin är i krokarna. men kristina och elina har man fått träffa och det är absolut inte fyskam. förresten så ska jag väl förvarna elina om att jag smider storslagna planer även med henne, en liten kommentar om att man kanske skulle ta en resa tillsammans har fått mig att redan börja planera hela trippen, resdatum, jobb, pengar, PACKNING!. ja you name it.

Kommentarer
Postat av: elina

SOFIA! ååååh jag blir så lycklig! jag är likadan, nu är jag verkligen i planeringstagen alltså! men det kan vara bra att veta när du kan åka haha! när blir du klar? nu i vår? MÅSTE PLANERA MERA!

2010-11-19 @ 18:53:01
URL: http://elinasoreby.blogspot.com
Postat av: alex

snygg tjej

2010-11-30 @ 19:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0