...


jag har problem. ni tror säkert att jag alltid är missnöjd eftersom jag bara klagar och klagar här men så är det inte. jag gillar bara inte att skriva om roliga saker jag gör eller om jag mår bra. ingen vill ju egentligen läsa om sånt. iof så mår jag bra just nu men har fortfarande ett problem. nämligen att tvättstugan/min dusch för tillfället ser ut som en byggarbetsplats.

nog om det, nu ska jag spinna vidare på min misär nämligen att det är strålande väder ute men jag kan inte gå ut hitta på nått utan att få dåligt samvete för jag måste studera. det slutar alltså i en kompromiss, jag sitter inne men pluggar inte.

okej en rolig sak kan jag väl dela med mig av, på torsdag kommer böna och nina ner och dom gillar jag ju så jag blir förhoppningsvis glad. sen på fredag kommer bröderna och deras balla gäng också ner till gbg för vi ska gå på zz top. de låter väl skoj

vad härligt egoistisk jag har blivit.


Kommentarer
Postat av: Nina

I LOVE U

2010-10-16 @ 18:36:27
Postat av: sofia

Gulle!

2010-10-16 @ 18:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0