ivy

okej så här är det, jag är nöjd för jag har äntligen kastat ut min 50-kronors kaffebryggare, som bryggde nått som liknade rävgift, i förmån för en LITE dyrare version och jag är så nöjd. fyfan att jag är tråkig som skriver det, tänker ni, för ni är ju verkligen inte intresserade av sånt eller hur. men jag är nöjd så det är bara bita ihop och låtsas att ni är glada för min skull.
Dagen började starkt med att jag dammade, dammsög och torkade min lya innan jag ens fått i mig frukost sen tog jag mig en liten springtur. sen kom verkligheten ifatt mig, alldeles för lite sömn tog ut sin rätt och jag drog ner rullgardinerna för att stänga solen ute och åt popcorn till några avsnitt gossip girl. sen har jag övat mina arior på ukulelen och nästa gång vi ses farsan ska jag rocka sockorna av dig.

 



Kommentarer
Postat av: Pappa

Glöm bara inte att ta med den. Jonas kommer på lördag och fikar födelsedags fika, ska inte du komma också?

2010-10-05 @ 22:23:34
Postat av: Sofia

Det låter lockande med födelsedagsfika men jag tror det är för långt att åka för en tår kaffe. Men jag lovar, ukulelen åker med nästa gång.

2010-10-06 @ 10:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0