Jak plir lesen

MIn jäfla kofta som jag så fint handlade för mina egna pengar och snuvade Dan på en julklapp till mej så han var tvungen att komma på nått annat, just den koftan, är trasig. Jag vet inte om det var jag som förstörde den när jag svängde mina lurviga på juldansen, för jag promise, det gick vilt till. Eller så är det hejdundrande kass kvalite, men det är ingen fara på taket, jag knöt ihop de lösa trådarna, tur att den är svart så det inte syns så mycket.


En till tråkig sak utöver min kassa kofta är att gummisnoddarna i mitt löshår är SÅ JÄFLA DÅRLIGA. Josefin som kämpade och flätade så hårt att jag nästan lossnade från mitt eget huvud kämpade förgävels. Nu måste jag ta ut allt för gommisnoddarna har lossnat cirka 5 gånger och flätorna har åkt upp.

Igår inhandlade jag mina fina kalasbyxor till jul, ett par blå å ett par lila på ICA, jag gillar Ica man hittar det mesta där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0