Valpögon

Idag hade jag sjukt onödiga lektioner,
först jävla aktiekunskap där jag skulle kunna skjuta mej i huvet för det är så tråkigt, tur att kursen är slut nu. Jag satt och surfade i en och en halvtimme sen gav jag upp och gick hem på lunch. tommy lät oss vara lediga nästa onsdag, skönt för då får jag sovmorron till 12. Kanske struntar i hela dagen faktiskt, och börjar förfesta för det är ju julstudentfest på kvällen, de ska bli kul. jag funderar på att klä ut mej till en julklapp, på riktigt, fast tänk om jag blir kissnödig? Fast det är nog ingen risk eftersom mina armar skulle stå rakt ut i lådan så jag kommer inte kunan dricka nått.
Men men sen hade vi en halvdan lektion med LG sen inställd svenska

Jag tog mig friheten och besökte pappa, han bjöd på ärtsoppa och pannkakor sen satt vi vid datorn och googlade på hundraser och sa "Åååhh" varje gång vi såg en valp. Men jag tycker inte om renrasika hundar, det är alltid någonting jag vill ändra på, Jag vill jättegärna ha en yorkshire terrier men dom är liite för små och lite för långhåriga. 
Den enda rasen som är av perfektion är strävhåriga taxar. Jag hoppas att nån köper en sån så jag får vara barnvakt. för just nu har jag varken tid eller råd med en hund, så jag trakasserar min katt Doris istället.
tänk om man kunde designa sin egen hund sen skickade dom den på posten

Vilket påminner mej om att jag har lite julklappar att hämta ut imorrn på posten, wihooo. !

Kommentarer
Postat av: sofia

lugn sofia, någongång i mitt liv kommer jag införskaffa mig en strävhårig taxvalp, då kan du få va med den.

2007-12-13 @ 16:35:02
Postat av: Alexander

Var är det förfest på onsdag? Jakob ska troligen inte gå dit.

2007-12-13 @ 17:20:13
URL: http://secondhome.blogg.se
Postat av: Alexander

Mhm, han verkar banga riktigt ordentligt. Vi har dock inte försökt övertala honom än men att göra det pga att vi behöver en plats att förfesta på är aningen för lågt för min del.

2007-12-13 @ 22:17:32
URL: http://secondhome.blogg.se
Postat av: Malin

attans.. jag som skulle tycka att det var så trevligt om du kom och bosatte dig här=)

2007-12-14 @ 08:15:05
URL: http://minnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0