2 år

Jag och mimage14in baby har varit ihop i två år idag ju, men som vanligt så blir det inget firande på rätt dag, han jobbar kväll hela veckan så vi ska hitta på nått mysigt i helgen istället. fast det där med att fira årsdagar är väl igentligen lite överskattat, men "grattis du har stått ut ett år till, verkligen bra gjort, hang in there!" Nä de är nog inget för mej igentligen, men vem säger nej till lite käk och biomys nu i mörkret.
  Idag vaknade jag allt för sent, kl 10, illa illa eftersom jag redan missat halva aktiekunskapen, tänkte vända mig om och sove en stund till men så
såg jag det! Vad är de, snö ? Nä (på med knasögonen) de är nog bara frost.. kastar mej spikrakt upp ur sängen och ser snö ! Efter den usla vintern förra året så har jag längtat ihjäl mej på att få åka bräda, de va ett och ett halvt år sen sist och de är så jäkla skoj. Annars så är snö bara uppskattat när man har lov, i skolan så är de sämst.

Föresten så mörks det hur tråkigt jag har det när Dan jobbar kväll och vi aldrig kan ses, i och för sig har han bara gjort den en vecka samtidigt som jag gått i skolan men jag är redan uttråkad,  igår pluggade jag och tog en långpromenad och idag så var jag en sväng till Erikshjälpen för att hitta saker att pyssla med. Hittade en svart,kjol  med hög midja som jag ska korta av och sy om till en pennkjol och ett fint halsband med en metallelefant i indisk stil. Jag måste ha nått att pyssla med nu när man knappt kan vara ute längre.
Jag och Kicki får väl starta nått projekt som att virka eller nått. Fast vi har ju iochförsej ett ganska bra projekt på gång, vi ska skriva en kokbok. världens bästa idé för vi gillar ju att äta =)

Oj nu blev det lång inlägg och jag borde sova, ska tvinga mej själv att sova för jag har fått tillbaka mina sömnproblem som kommer med jämna mellanrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0